Tugbaumay Anneler r 2 aylık hamileyim , betam yükseliyor sıkıntı yok ama kanama geldi bugün + parça da geldi. Bundan 2 3 hafta önce de sadcee kanama oluyordu. Bu durumla ilgili bilgisi olan var mı yardımcı olursanız çok sevinirim hiç iyi değilim ❤️
Yaprakdokumuseverr Tugbaumay bende 7.haftada yaşadım pıhtılı kanama. Yerleşiyo dedi kanama alanı falan yoktu. Progestan fitil ve iğne kullandım geçti. Doktora sordunuz mu
minikmucizeemaak Tugbaumay 2 aylık gebelikte bebeği kalp atışını duymuş olmamız gerekiyor beta hala baktırıyor kusunuz
Tugbaumay Yaprakdokumuseverr acildeki doktorlar net bişey bilmiyor, diğer doktorların da mesaisi bittiği için yetisemedik yarın ultrason ile bakılacak , çok sevindim senin adına canım
Yaprakdokumuseverr Tugbaumay acildeki bana şey demişti BUNUN İÇİN Mİ GELDİN 😂 Bence keşke özelden baktırabilseniz. Kanama beklenilecek bi durum değil çünkü
Tugbaumay minikmucizeemaak duyduk kalp atışını 2 hafta önce, betaya bugün bakıldı yüksek sıkıntı yoktu yani
Tugbaumay Yaprakdokumuseverr derler ya … Saatten dolayi kaçırdık aslında özel hastaneleri de ultrason a bakacak kimse olmadığından
minikmucizeemaak Tugbaumay Yok kalp atışından sonra betaya doktor mu bakmak istedi onu anlamadım canım
Mrvm005 Parca gelmesi birazcik problem kanamayi 3 ay yasadim ilk gebelikte ama. Kadin dogum acilinde doktor mutlaka vardir. Betanin yuksek olmasi bisey ifade etmez bebek oldugu icin beta yuksektir qmq Allah korusun dusuk oluyorsa beta yine yuksektir qmq yavas yavas dusecektir deger. Tam sifirlandiginda dusuk tamamen gerceklesir. En azindan kalp atisini duymaniz iyi olacaktir gece gece icinizi rahatlatmak icin