MerveninKuzusu _5252 benim boğazımı gıcık ettiği için içmedim ama Şuan hastayım hemşire bana ıhlamur parol başka bisey alma falan dedi ama ne kadar doğru emin değilim
23_izmir _5252 bende rahatsızlandım doktorum içebilirsin sorun olmaz dedi ama yine de çok abartmadan tüketmekte fayda var
Boncukk123 _5252 ilk haftalar grip oldum canım bogaz agrım vardı şiddetli kulaga gözlerime falan vuruyordu hic ilac kullanmadım meyve yedim ıhlamur içtim ıkı un gun birer bardak sukurler olsun oyle atlattım dinlenin bol bol