AleynaResul S_B6606 ben geçen cuma gittim 33+2 de 2 kiloydu tam 42,35 cm boyu da yarın nst ye giricez 🫠
Hnd_01 S_B6606 34+5 de 2400 Gr di Doktorum zayıf dedi 😮boyu da 50 cm.kilolu bı bebek olmayacak en fazla 3 kilo doğar dedi Şok oldum.bana kilosu iyi geldi çünkü bu haftalarda çoğunlukla bu kilolarda oluyor bebisler.
Aceylanayca S_B6606 32 +2 de 2 kilo demişti bence sizin normal 2 hafta da 400 500 gram almıştı benim bi önceki kontrole göre