Ben doğum yaptım ve hiç mennun kalmadım çocuk yoğun bakımı çok yetersiz bu sebeple çocuğumu megaya sevk ettiler, entübe çocuğa saatlerce ambulans beklettiler yolda ambulans değiştirdiler, gerçekten psikolojik sorunları olduğunu düşündüğüm bir anestezist vardı ameliyat öncesi saçma sapan konuştu benimle,
Çocuğumun kan grubunu yanlış ölçtüler,
başka hastane bakın lütfen