Ben 8 aylık hamileyim kızımında anlamadığım bi şekilde sadece alnında boyunlarında ateş var ölçtüm 38 gittikçe çıkıyor 37.5 la başladı yanakları elleri ayakları bacakları soğuk anlamadım bi türlü bekledim üç saattir ama geçmiyor halsiz bitkin keyfi yok ilaç versem mi vermesem mi çok arada kaldım var mı tecrübeli annelerimizden bi öneri