ceydadmnn Kızlar nasıl gidiyor 10+1 den selamlar ne zaman ikili tarama ve cinsiyet için gidiceksiniz durumlar nasıl bulantı ağrı vs var mı azcık sohbet edelim🧸
keremtahamom_ ceydadmnn 10+0dık biz de bugün benim aşırı mide bulantım yok ama koku hassasiyetim çook fazla halsizlik çok var sürekli yatmak istiyorumm
Ebrarabla_06 ceydadmnn bulantım var kusma yok çok şükür canım benim ilk kızımda 9 ay boyunca kusmuştum