Kızlar merhaba bugün kontrolüm vardı bebeğimde herhangi bir sıkıntı yok her şeyi normal haftasıyla uyumlu sadece başı vücuduna göre 1 hafta önde dedi ama bu sorun değil 4-5 hafta bile önden giden bebekler oluyor yapısal korkma dedi daha önce böyle bir şeyle karşılaşan var mı