Ayselkatadeniz İlaçlı emara girdim 2.sinde cuma günü test yaptım 537 çıktı sizce emara girdiğimde hamile olma şansım kaç ve ilaçlı emar zarar verir mi bebeğe
tugbadurmaz34 Ayselkatadeniz az önce fenomen özlem Öz’ün storysine denk geldim o da Emara girmiş hala duruyor storyler bir sıkıntı olmuyor diyor eşi de doktor zaten bir sıkıntı olsa sokmazdı
Sunrise Ayselkatadeniz 6 yıl özel hastanede çalıştım. radyasyon dan dolayı girmemelisiniz bence . Emar ı hangi doktor istedi? Durumunuzu belirtseniz bence istemezdi.
Kuzey_Oyku_61 Ayselkatadeniz emarda radrasyon yok içiniz rahat olsun tomografi ve rontgende radyasyon var onlarda gebelik dönemin de girilmez. Saglikciyim içiniz rahat olsun. Ayrıca gebelik haftanız çok çok yeni hiç bir sorun olmaz merak etmeyin gönlünüzü ferah tutun lütfen ❤️🥰
tugcesakzci Ayselkatadeniz son adet tarihiniz nedir? MR da radyasyon yoktur gebelik esnasında da girilebilir fakat ilaçlı olan hakkında çok bilgim yok bence bunu ilk görüneceğiniz doktora mutlaka danışın konuşun. Ama mr zararsız zorunlu durumlarda hamilelik dönemi içinde de çekilebilir röntgen gibi bir radyasyon durumu yok
tugbadurmaz34 Ayselkatadeniz iyi düşünün iyi olsun insanlar hamile olduğunu bilmeden alkol alıyor diyet yaparken maydonoz kürü içiyor adet söktürücü kullanıyor daha neler neler Allah izin verirse hiçbir şey olmaz yüreğinizi ferah tutun 💕
tugcesakzci Sunrise Özel hastanede çalıştıysanız Röntgen ve Tomografide radyasyon olduğunu, MR, ultrason gibi radyoloji görüntüleme aletlerinde radyasyon bulunmadığı, gebelerin girmesi gerektiği durumlarda MR’a girebildiğini bilmeniz gerekmiyor mu?
Ayselkatadeniz Sunrise kadın Doğum kist vardı hamile değildim 2 hafta önce alttan muayeneye bile girdim emardan 3 gün önce
kvsr22 tugcesakzci İlaçlı olan zararlı ,içtiğiniz ilacı bile zor atıyorsunuz vücuttan.Düzenli girdiğim için biliyorum
kvsr22 Ayselkatadeniz hastanelerde o alanda her yerde uyarı yazıyor zaten ,hamileler ve hamilelik şüphesi olanlar girmesin diye
tugcesakzci kvsr22 aynen ilaçlı olanı ben de bilmiyorum normalde radyasyon yokta ilaçlı olan olunca emin olamadım o yüzden doktora mutlaka danışmasını söylridm
Ayselkatadeniz tugcesakzci doktorum daha yeni olduğu için kese bile gözükmedi bu hafta daha döllenme yeni oluyordu o zaman hiçbir zararı olmaz dedi ben yinede sormak istedim içimi rahat etmek için hatta öyle birşey olsa kendi söküp atardı daha kan dedi