Hamile olduğumu kim görse kız diyor ya da inşallah kızın olur diyor. Bu beni çok şaşırtıyor bugün iç çamaşırı almak için mağazaya girdim hamile iç çamaşırı sorunca aaa hamile misin dedi kadın evet dedim bende hamileyim 6 aylık dedi bende daha 2 aylık benim dedim. İşte nasıl gidiyor falan derken sen ilk neyden tiksindin dedi sigara,çay,kahve,tatlı dedim kessssin kız dedi 😂 Bi taraftan mutlu oldum bir taraftan sevindiğime de tuhaf oldum çünkü bir oğlum var ve Allah yukarıda kız olursa diye düşününce içim kıpırdıyor 😂 Tabii sağlıkla gelsin erkek olduğunu düşününcede çok mutlu oluyorum o ayrı
Sizin cinsiyetiniz ne ilk nelerden tiksindiniz?