Kdrye ucan44 bende o hastahaneyi arastiyorum. Arkadasim sezeryan dogum yapti memnun kaldi. Nirmal dogum icin arastiyorum. Sanci odasina esimizin gelmesine izin veriliyir mu acaba diye. Bazi hastahaneler izin vermiyor cunku
Meli ucan44 normal yaptı hatta bebeiğin sağlk sorunları vardı yogun bakımda kaldı doktorlar cok ilgilendi
ucan44 Kdrye bn gifiyorum ama dogum icin nasildir bilemem eger memnun olmayan varsa degistireyim dedim
Aysglsvm Kdrye eşe izin veriyorlarmış ben sormuştum ama nöbetçi doktorlar dışardan geliyormuş ve erkekmiş hassasiyetiniz varsa bilginiz olsun
aysess Daha önce başka başlıklara da yazmıştım da, benim iki tanıdığım da son dk sezaryana alındı. Birine iki saat suni sancı denediler ,çok zorlamiyorlar normal doğumu sanırım. Sezaryenden memnun kaldılar ama birisinin bebisi de sarılık kaptı isiktayken enfeksiyon oldu bu sefer. Yoksa çok uygun ve temiz hastahane , yine de arastirmanizi tavsiye ederim
Aysglsvm ucan44 geçmiş olsun gözünüz aydın 😊Allah ahali babalı büyütsün inşallah. Memnun kaldınız mi erdem hastanesinden. Hangi doktor yaptı acaba?