Melekde Ne yersem yiyeyim, tatlı dahil ağzım da hep acı bir tat var. Neyden olabilir, böyle bir sorun yaşayan var mı.
umrumdadegil Melekde bende ne yersem yiyeyim ağzımda hep tatlı bir tat var bende bunu anlamıyorum 🤦🏻♀️
Dudu123 Kac haftaliksiniz şuan bende öyleyim 2 haftadır doktora sordum normal dedi peynir ekmek yemek biraz rahatlatır dedi
Elfckmn Melekde o haftalarda benim de öyleydi çok şükür geçti şuan 19 haftaligiz çok uzun sürmedi o durum 3 hafta falandır yanlış hatırlamıyorsam