Nomender benim eşim normal doğumdan yanaydı hep,doğurursun yaparsın fırtlatırsın diyordu. Bebek karnımda hızlı kilo alıyordu doktor böyle giderse normal doğuramazsın dediğinde eşim benden daha çok korktu ve düşündü😅 normal doğurdum,doğuma eşimde girdi hatta. Yani kendi zevkini benim sağlığımdan daha çok düşünen insan beni ne kadar sevebilir ki? Bir de 40 gün nasıl bekleyecek böyle düşünen bir insan biraz düşündürücü.