momqq ince düşünceleriniz için çok teşekkürler. Ben hangi fikrimi nereye kime saklayacağımı size sormayacağım birinci olarak, ikincisi hanımefendi belliki dünyadan haberi yok, eşinin x2 yok hanımefendiye bilgisi olmayan konu hakkında yön vermeye çalışıyor. Ben de diyorum ki doktora beraber gidin sorularını doktora sorsun kafası aydınlansın konuyla ilgili ayrıca egzersiz yapsın diyorum. Hamilelerle konuşuyorsunuz yazmışsını, ben de hamileyim son dönemlerimdeyim bu konudaki bütün soru işaretlerimi eşimle beraber gidermek için doğum eğitimi aldık. Kitaplar okuduk, doktorla konuştuk birbirimize destek olduk. Benim kocam senin vajınan genişler ben öyle sevmem tü kaka normal doğum yapmadı, beni bu süreçte bir kenarıya itip karar verip yalnız bırakmadı. Kimseyle alay ettiğimiz de yok bence bu kadar duyar kasmadan biraz mantığınızı kullansanız size daha faydası olur. İkincisi; adamlar senelerce tıp okuyor evet ve HAMİLELİK - VAJİNA denilen şey ile gerçekleşiyor hanımefendi. Yani bu dedikleriniz artık çağ dışı kalan şeyler, bırakın doktorlar işini yapsın evet gerekirse gelip 5 kişi de vajinasını görsün. Üçüncüsü benim rahatlığım beni enterese eder, sizi etmez. İyi ki bütün tabuları yıkıp gerektiği yerde hem doktorla hem eşimle bunları rahatça konuşup, eğitim alabilecek seviyedeyim. Herkese tavsiye ederim.