Ecemsiayrn Hanımlar merhaba biz bugün 29 haftalık olduk dün hafif kahverengi akıntım oldu doktoruma sordum istirahat et devam ederse gelirsin dedi. Dinlendim ve bidaha olmadı zaten. Sizler de yaşadınız mi bu durumu?
gamzecgr Ecemsiayrn 32 haftalığım dün gece bende de oldu doktorumu aradım hemen gittik muayene etti meğerse vajina girişinde bı ufak tahriş olmuş o yüzden sancınız,kasilmaniz yoksa belki sizin de o tarz bı sebepten gelmiş olabilir
hsizyl Ecemsiayrn dışarı çıkıp kendinizi yorduysanız bendede oluyor malesef hep uzanmam gerekiyor ama 3 yaşında oğlum var bakan olmayınca 5 haftadan 34haftaya kadar nasıl geldim bilmiyorum
Ecemsiayrn hsizyl Haklısınız günümün yorucu geçtiği bir zamanda oldu zaten doktorum da istirahat et dedi ve devamı olmadı şükür 🙏
Lik Bende 7. Haftadayım bu sabah lekelenmeler oldu gittim doktora bebek normal ama bu lekelenmeler can sıkıcı. Gebeliğin ilk aylarında bunları yaşayıp ama doğum yapan var mı
Ecemsiayrn Lik Canım ilk haftalar bebeğin rahme yerleşmesinden ötürü oluyor diyorlar ben yaşamadım ama yaşayan da var doktorunla görüşürsen için daha rahat olur zaten.
Neslihankelesoglu Ecemsiayrn k Skrn12 ben de 27.haftadayım bi kaç gündür düzensiz oluyor kendimi yorunca dinlenmeyince az hareket ediyor
Skrn12 28 29. Haftalarda bebek hareketlerini hergun düzenli hissediormusunuz? Dun cok hareketli bugun cok az hareket etti .normalmi blemedm sormak istedm post altında.
Ecemsiayrn Skrn12 hergün düzenli olmuyor canım bende de öyle dün azdı mesela ama bugün baya hareketliydi
Ozr42 Rahim ağzını ölçtürmenizi öneririm bendede 28. Haftada kahverengi lekem geldi kısalma varmış. İnşallah sizde yoktur. Ama bi baktırın derim. Şuan erken doğum riskim var. 31+3 üm .
Gzdesri Bende bugün 27+6 iken yani pembe leke geldi hemen gittim alttan muayene etti rahimde yumuşama var istirahat et dedi progestan diye bı ilaç yazdı 😥 inşallah geçer bir kere geldi bir daha gelmedi