sinemiis Merhaba arkadaşlar ikili testim normal risk, üçlü testim normal riskin biraz üzerinde çıktı bu durumu yaşayan var mi ne yapabilirim amniyosentez yaptırmalı mıyım biraz üzgün ve endişeliyim tekrar bir yerde üçlü test yaptırsam mı ?
Mesen sinemiis benimde öyle çıktı siz ne yaptınız nasıl yol izlediniz paylaştığınız tarih eski biraz bu konuda yardımcı olurmusunuz
Mesen Fatmadiebiri ama yaptırdım ve Dr dowm sendromu yüksek çıktı dedi düşük riski var dedi ve perinatolojiye yönlendirdi ve o Dr da randavu yok bu durumu yaşayan var mı acaba sonuç nasıl ilerliyor
Mesen Fatmadiebiri yarın başka dr daha gidicez inşallah güzel haberler alırız teşekkür ederim yorumunuz içinde 🙂🙏