22+4 den herkese merhaba. Kızlar iki gündür belim ağrıyodu bu gün dahada ağrımaya başladı. Biraz ağırlık kaldırdım belime yük bindirmişmiyimdir sizce? 5 kilo civarıydı o zaman hiss ettim belime yük bindide asıl dışarıda durdum yarım saat kadar havada çok soğuktu belime belime vurdu sanki dikkatsizlik işte soğukta yaparmı? İşe giderken birden bel ağrımla birlikte makat ağrısı geldi sanki bağırsağımın çıkış noktası birden çatladı bi kaç saniye sürdü kasık ağrımda oldu sizce neden böyle? Şimdi yine bel ağrım devam