azehk1234 Ayın 20 sinde 19.33 olan beta 21 inde 19.55 çıktı 24 saat var yani ikisinin arasinda 48 saatte 2 katı artmasi gerek ama ben 48 i beklemedigim için mi ne yükselmis ne düşmüş
momofmychildren azehk1234 artmaması ya da düşük artması sağlıksız bir gebelik olduğunu gösterir iki gün sonra tekrar kan tahlili yaptırın artış var mı yok mu takıp edin
Aslii35 azehk1234 üzmek istemem ama sağlıksız gebelik benim başıma da gelmişti kimyasal geçirdim 1 hafta sonra regl olmuştum