Gizemrgl telaş etmeyin tabi ki çok küçük kanamalar bile riski olarak adlandırılıyor ama benim 2.gebeliğim ilkinde hafif kahverengi kanama olmuştu Protestan ve istirahat ile atlattık bu 2. Sinde şiddetli kanamam oldu ped takıp acile zor yetiştik ama çok şükür atlattık o kadar büyük kanama da ben hastaneye gidene kadar bebek çoktan gitmiştir diye düşünüyordum ama parçalı kanama değildi şükür ki regl gibi sıvı ve kıpkırmızıyı 2 kutu Protestan kullandım şuan 12 haftalığız çok şükür atlattık inşallah bi daha yaşamayız🤲🏽