1palyaco Merhaba 🙋🏻♀️ 7 8haftalık gebe var mı aranızda ne durumdasınız kalp atışı duydunuz mu? Mide bulantınız iştahınız ne durumda ?
Gaye1402_ 1palyaco kalp atışını duydum midem bulanmıyor iştahım fazlasıyla açıldı geçen haftaya kadar kapalıydı 🤣sürekli tatlı yiyorum kasık ağrım ve sağ yanım ağrıyor şimdilik son durum bu 😂
Ucarbabyy 1palyaco 7+2 de duyduk kalp atışını 6 haftalıkken bulantılarım başladı çok kötü yemek yerken bile bulanıyor şimdi 8 haftalık olduk lekelenmeler başladı hayırlısı olsun artık zor başladı gerçekten
Ucarbabyy 1palyaco 7+2 de duyduk kalp atışını 6 haftalıkken bulantılarım başladı çok kötü yemek yerken bile bulanıyor şimdi 8 haftalık olduk lekelenmeler başladı hayırlısı olsun artık zor başladı gerçekten
1palyaco Gaye1402_ maşallah böyle devam etsin inşallah 😍🌸 benim dilimde pamukçuk oluştu bu da ağzımda tatsızlık yapıyor mide mi bulandırıyor iştahım çok iyi değil 🥹inşallah düzelir sağlıklı gebelik geçiririz hepimiz .
Zynp12 Gaye1402_ kaçıncı haftada duydunuz kalp.atisini birde karından mi bakıldı yoksa çatal muayenesi mi
Gaye1402_ 1palyaco kavrulmamış kaju badem cennet hurması yemeyi denediniz mi benim iştahım bunlarla açıldı muz ve kaşar da öyle
Smgemr Benimde 7 haftalık kalp atışını duyduk çok şükür, ama bulantım çok iştahımda pek yok ne yesem midem bulanıyor🥲
1palyaco Smgemr bende öyle sayılırım iştah yok aslında acıkıyorum ama midem almıyor çok değişik bir süreçteyim 🤦🏻♀️
1palyaco Gaye1402_ kuruyemiş tüketen biriydim ama bu süreçte açıkçası pek tüketmek istemedi canım . Muz ve kaşarda öyle .
Gaye1402_ Zynp12 sakın bu süreçte alttan baktırmayın sakın istemediğinizi söyleyin o durum çok riskli 6 haftada duydum 5. Haftada kesem oluştu karnımdan baktırdım
Nigdab Selamlar kızlar ben de 7+1 im bugün randevumuz vardı karından ultrason ile duyduk. Mide bulantıları ve iştahsizlik başladı. Kusma yok ama o bulantı hissi baya zor gelip gidiyor. Siz de durumlar nasıl
1palyaco Nigdab aynı bende öyle 7+1 deyim. İstifra birkez oldu. Birde ağzımda tatsızlık var benim pamukçuk oluştu bağışıklığım düştü .
1palyaco Ucarbabyy evet zor süreç Allah yardımcımız olsun sağlıklı gebelik geçirip sağlıkla kucağımıza alalım inşallah bebeklerimizi 🌸
s_koc 1palyaco 6 haftama giricem ben ama mide bulantısından ölüyorum bütün günümü rezil ediyo diyebilirim cumartesi kalp atışı için gel dedi doktor bekliyorum bakalım :)
s_koc 1palyaco evet mutlaka söylemeliyim kaçıncı haftadan itibaren kullanılıyor biliyor musunuz bi önceki hamileliğimde zofer verilmişti ama hiç kullanmadım henüz