momofmychildren Kızlar bugün post paylaşmıştım maksimum 5 gün içinde regl olmam lazım az önce tuvalette peçeteye pembe lekelenme geldi ama devamı yok sizce yerleşme kanaması olabilir mi ya da regl mi olacam acaba 🥹🥹
Gamzecanpolat momofmychildren Tekip et canım devam etmezse iki gün daha bekle test yap bence bazılarında adet günü de olabiliyor
Pinaargunes momofmychildren ben 5 haftalik hamileyim.yeni ogrendim ve 7 kasimda benden pembe leke geldi 16 sinda adet olmam.gerekirken olamadim ertesi gün test yaptim pozitif di cunku adetime 10 gun varken pembe leke geldi benden olabilirsiniz 🙏 allah nasip etsin size de inşallah
Esra_4774 momofmychildren eğer devam etmezse yüksek ihtimalle yerleşme Allah gönlünüze göre versin canım 🤲
momofmychildren Tklc peçeteye gelen bir pembelik dışında devam etmedi bugün ikinci gün devamı yok sizce test yapmalı mıyım
sacmalamakizim momofmychildren Olabilir canım, benim öyle gelmişti regle 4 gün vardı, sadece bir kere geldi, geldikten ertesi gün sabah testte çok silikti öğrendim 😊
aytencelik momofmychildren merhaba ümitlendirmek gibi olmasın ama adetimin olması gereken tarihte ben de lekelenme yaşamıştım hatta regl oldum zannedip ped hazırlığı falan yapmıştım bir kaç gün kanama olmayınca şüphelendim gebelik testi yaptım negatif çıktı. Bir kaç gün daha regl olmadım bu kez kan testi yaptırdım pozitif çıktı yerleşme kanaması olabiliyor yani biz farketmeyebiliyoruz Allah gönlünüze göre versin dilerim 🙏🏻🫶
Dunyammmm aytencelik merhaba nekdar sürmüştü pembe leke sildikce mi geliyordu birde suan yaşıyorum Bende
aytencelik momofmychildren kanda kesinlikle çıkar yaptırmadın mı kız kan testi 🙈 ama sanki testte ikinci çizgi silik de olsa görünüyor gibi 😍