EceBaysal canim cok benzerini yasadim. Sag bacagimin ustune basamadim guc kaybi oldu. Topallayaraj yurudum hep. Gece donerken agrisindan uyandim. Yatmak kalkmak hersey iskence oldu. 2 doktora da gittim. Bir de calisiyorum yani.15gun sonra gecti bende