prenSandprenseSMomy 35+2 bebiş doğdu butonu gelmiş kimlere geldi artık heran gelebilir manasına mı geliyor
Mmnj prenSandprenseSMomy banada geldi evet canm 34 haftalarda idi galiba yarın 36 hafta olcaz inşallah kızımla bugün de bir bildirim geldi çok heyecanlandm annesinin bitanesi geliyor diye 🤣 saglıkla gelsin inşallah
aminehumamoms prenSandprenseSMomy benimde dün geldiii 34+2ydi yani ve onu görünce bir korku geldi daha hiç bir kıyfatetini yıkamadım ve hastane çantam hazır değil
prenSandprenseSMomy NovaVina_ evet bebeğim kısmında en altta bebbiş doğdu butınu gelmiş bugün gördüm hoşuma gitti bi 😍
NovaVina_ prenSandprenseSMomy henuz gebe degilim. O yuzden butonu goremiyorum 🙈 Bebek getiren leylak var benim bebegim sekmesinde :)
Mmnj prenSandprenseSMomy inşallah canm çok az kaldı sezeryan olucm birde gün verse dr kontrol etse birde
Mmnj prenSandprenseSMomy daha vermedi cnm cuma günü kontrol günüm 36 haftalık olduk sükür kızcemle saglıkla gelsin inşallah 38 verir ise çok az kldı çok heycan verici