Kızlar bugün doktoruma istediği tahlil sonuçlarını gösterdim karaciğer enzim değerlerim çok yüksek çıktı ve doktor Gastroenteroloji bölümüne yönledirdi. Karaciğer ultrasonu istedi o doktorda çok korkuyorum bu durumu yaşayan var mı bebeğe veya hamilelik sürecine zarar verir mi bu durum takip edilmesi gerektiğini söyledi kadın doğum doktorum. Bu durumu yaşayanlar bilgi verebilir mi🥺