Kbraadura gecen hafta tamda bu gece 12 de kanamam oldu 8 haftaliktik. yattigim yerden kalkmamla biseyin gittigini hissettim zaten wc ye kalkiyodum. Akintimdan pecete kullaniyodum. Bembeyaz peceteyi kipkirmizi gorunce aklim cikti baka kaldim resmen. Cikip hemen doktorumu aradim zaten tup bebek olduklari icin progestan fitil kullaniyordum. Fitilini kullan yat kalkma yarinda dusuk onleyici igneni ol buraya gelme 1 gun en az dinlen kipirdama dedi. Fitilimi kullandim o korkuma butun gece sirt ustu ve hic kipirdamadan yattim. Belim ayrildi topuklarima kadar uyustum uyku zaten nafile. Ne mumkun uyumak o korkuya. Sabah 7ydi esimi uyandirdim pecete getirmesini istedim. Ben bekliyorum ki her yere yaa kan gecmistir yada kalkarken yine bosalicak diye ama cok sukur fitil hemen etki etmis kahverengi leke gelmis. Hemen hastaneye gidip proluton ignemi de oldum cok sukur ne kan ne leke bi daha devam etmedi. Hatta kendi doktoruma da gorundum kizdi bana. Boyle kanamalarda yatman lazim sen araba yolculugu yapip geliyosun cok tehlikeli dedi. Ama cok sukur biz sansliydik. Kanama alani bebeklerden uzaktaydi. 1 haftadir da sadece yatiyorum. 1 hafta daha yaticam ve sonra doktor kontrolumuz var. Insallah kimse yasamaz yasayanlarda birdaha denk gelmez umarim...