Minigiim-vebenn52 Haftadayım bebek baş aşağı pozisyonda ağda yapmamda bi sakınca varmı o acıyla kanala girmez demi erkenden bi zararı olurmu erken doğum vs gibi
Nur_11 Minigiim-vebenn52 yok yaptırma canım saçlarını yolarsın bebeğin 😒😂😂 şaka şaka ben 2 gebelik gecirdim canım hepsindede her ay ağdaya gittim hiç bir sıkıntı olmadı korkma canım herhangi bir riskim yoksa👍
mervemurat16 Minigiim-vebenn52 bende ağda yaptırıyorum bir sıkıntı yaşamadık.kendiniz alacaksanız pudra döküp alın acıyı azaltıyor.
Minigiim-vebenn52 Aybarssmom_ internetten baktım da son aylarda yaptırmayın erken doğum riski oluyo acı eşiği çok olduğu için diyo 😂 gerçi aldırınca on dk sürüyor ama ne bileyim başı şimdi rahimdeymiş ya o yüzden korktum
Aybarssmom_ Minigiim-vebenn52 bizimkinin kafası yukarda ama yine de korkuyorum 36 - 37 haftada gitsem mi diye düşünüyorum hormonlardan çabuk çıkıyor tüyler🤦🏻♀️
Minigiim-vebenn52 Nur_11 hahahah ay bian ciddiye aldım 😂😂😂 Baş aşağı pozisyondayken de yaptırdınız mı bi sorun olmadı mı
Nur_11 Minigiim-vebenn52 kız benimki başı aşağıdaydı fakat bebek o kadar cevvaldiki 2 oğlumda doğum zamanı bile 5 cmden sonra kanala inmişlerdi aşağı inmiyorlardı 😂😂
Minigiim-vebenn52 mervemurat16 yok kız kuaföre gidiyorum kendim şuan çıkıp çıkmadığını bile göremiyorum göbekten 😂
KuzeyinAnnesi10 Minigiim-vebenn52 27 den beri doğum pozisyonuna da 32 de agda yaptım hiç bi sıkıntı olmadı çok daha rahat agda jiletle kaşınıyor yara oluyor
Minigiim-vebenn52 KuzeyinAnnesi10 ay iyi bari içim rahatladı benimde 27 den beri öyle gideyim bende 😂
KuzeyinAnnesi10 Minigiim-vebenn52 en temizi o benim eşim evde alıyor 37 de bi daha alsam yeterli diye düşünüyorum
Mia0121 Minigiim-vebenn52 ağdanın zararı değil de senin kendine zararın olabilir ancak vücudu çok kasar kendini sıkarsan falan sıkıntı olabilir
Minigiim-vebenn52 Mia0121 yok yok sıkmıyorum canım düzenli gidiyorum aslında ağdaya ama şimdi başı aşağıda ya o yüzden bi korktum 😂