Merhaba arkadaşlar 37+3 günlük hamileyim iki gündür kasıkta aşırı bi keskin ağrı ve belde de ağrı hissediyorum zaten oturup kalkınca uzanınca aşırı pelviks ağrım oluyor bugün doktoruma göründüm bebek aşağıya inmiş hatta kanalda dedi sormak istediğim benim gibi olan var mı ya da oldu mu ne kadar sürede doğumu gerçekleşti çok tecrübesizim ve korkularımda var ?