kızlar selam. Şekerim normale göre yüksek ve insüline başlattı doktor. Hep dikkat et diyor ama yüksek çok korkuyorum. 29+4üz şuan ve 1kilo 450 gram. Aranızda böyle olan var mı doğumu etkiler mi veya bebeği? Ve şekerim nasıl normal kalır biliyor musunuz