Kader0498 bugün kontrolde kenan beye sordum doğum şeklini ben normal istiyorum dedim. Sen normal istiyorsan çatı muayenesinde de bakariz eger bir sıkıntı olmazsa tabiki normal doğum olur dedi. Benim rahim ağzı kısalması var, suan 2,5 cm pozisyonu da baş geliş normal dogum olur cok rahat insallah dedi tabi çatıya da bakcak. Bence doktor kişinin tercihine göre hareket ediyor öncelikle bana öyle geldi 😊