Herkese merhabalar🌸 son 2-3 gündür inanılmaz bir bel ağrısı ve mide ağrısı çekiyorum🥹 mide ağrısı hep vardı da bide 2-3 gündür bel ağrısı yerleşti🥹 kontrolüme de daha 1 hafta var. Sizlere de sormak istedim bel ağrısı süreç de normal mi🤷🏽♀️ herkese sağlıkla bebeğini kucağına almayı diliyorum🌸