YaseminKalkanTapnar Merhaba arkadaşlar,37.haftayı doldurduk, bebek dönmüyor, başı hala yukarda, dönmezse 10 gün sonra alacak doktor. Bebeği 37 den sonra dönen var mı? Sezeryan istemiyorum çünkü..☹️
Minicin YaseminKalkanTapnar merhaba benimde bebeğim dönmedi. Doktor 38. haftada kendisi eli ve ultrason aleti ile karnımın üzerinden masajla çevirdi. Şimdi normal doğum pozisyonunda. 39+3 beklemedeyiz.
sonsuzmasalim YaseminKalkanTapnar Minicin bu el ile çevirme olayını bende duymuştum. Benimki 20 haftalıkken dönmüştü bile şuan 34 haftalığız ve başı hala aşağıda. Bence fazla bekletmeyin doktorunuzla konuşun eli ile döndersin
Kader0498 Minicin ne guzel normal dogumu destekleyen bi doktor hangi hastane peki ilgili bi doktormus