Ozlem1sahin Merhaba 36+4 biraz kasılmalarım oldu lavaboya gittim sümük gibi sarımsı bir yapı geldi doktora gitmeli miyim sancım falan yok 💖
Aybarssmom_ Doktorunuza bildirin bence genellikle kanama, su gelmesi dışında hastaneye gitmenize gerek kalmıyor
Ozlem1sahin Honeyss ne zamandır bekliyorsunuz benim hastanem devlet olduğu içim irtibat kurabileceğim bir dr yok o yüzden stres oldum :)