emir_01 innovita marka ovulasyon testine 18 kasimda basladim 13 kasimdada adet olmaya baslamistim suan yumurtlama olmusmu yoksa biraz daha koyulasmasinimi beklemeliyim birliktelik ne zaman olsun koyuluk siliklesincemi
mombarbie_ emir_01 şuan içi yumurtlama söz konusu değil yapmaya devam edin max tarafındaki çizgi lh tarafındaki çizgiyle aynı koyulukta ya da daha koyu olması lazim
Merve-metin emir_01 daha olmamış yumurtlama iki çizgide c çizgisi kadar koyu yada daha koyu olması lazım teste devam edin koyulaşınca anlarsınız zaten