Merhaba anneler. Doğum tarihim 29 Şubat görünüyor Şehir Hastanesine gidiyorum Hayri Bey bir kez de Aysel hanıma gittim. Bu hastanede doğum yapanlar varsa yazabilir mi. Sancı nerde çekiliyor sancı odasında mı doğumhane mi, egzersiz yapılmasına izin veriyorlar mı. Nst ye doktor mu gönderiyor randevu mu alınıyor. Normal doğumda sadece ebeler mi oluyor vs. İlk doğumumu Aksaray’da doğumevinde yaptım henüz şehir hastanesi açılmamıştı. Merak ediyorum açıkçası