Ozlmine-61 evet yeni yapılan hastanede Nişanim ve sancım vardı Çarşamba günü yatış yaptılar acilmam hiç yoktu alttan fitil verdiler acilmam olsun diye sonradan yavaş yavaş acilmam oldu 3 santim gelen giden parmak atıyor oda canımı yaktı gidisatimi sordumda sezeryan dediler alın dedim boşuna normal doğum sancısı cekmim dedim olmaz dediler 48 saati beklemek zorundaymisim Normal doğum sancısı cekipte sezeryana alınmak istemiyorum dedim öyle olucak zaten dedi öyle oluksa sezeryana alın en azından sezeryan agrimi çekerim dedim bir taraftan kusuyorum çocuk yola döndü 6 cm acilmam oldu oturamiyorum yatamıyoruz sanciyi cektim ikinma hissim var onlarada söyledim bana dedikleri şey sakın ikinma çocuğun kafası şişer ntsy bağladılar çocuğun kalp ritminin de düşük çıktı bir taraftan ateşim çıktı Seni bir daha ntsy baglicaz kalp ritminde problem oldu diye ona rağmen almadılar,sonra ritim düzeldi dediler doktora yalvardım sezeryana alın diye bana söyledi şey beklemek istemiyorsan Kocana söyle özele git sezeryan ol dedi bende eşimle görüşmek istediğimi söyledim apar topar beyhekimde gittk onlarda muayene etti Catin dar sezeryan dediler 10 dakika içinde çocuğumu kucağıma aldım he hastaneden cikarkende 7 dakika içinde hastanede olman lazım ne olur ne olmaz dediler daha çok korktum Tabi ki herkes benim yaşadığım sorunu yaşamaz Ben böyle tahlisizlik yaşadım imza attırdılar anne bebek ölümünde sorunlu değiliz diye öyle çıktık
EGer çatiniz dar değilse,normal doğuma musaitseniz problem yaşamazsiniz ve ikinci gebeliktede sorun yaşanmıyor ilk gebelikte çatı dar olunca kolay kolay sezeryana alinmiyorsunuz