Elifff7272 bence normal çünkü bende 7. Haftada başlamıştı bulantılarım Prilam içince ertesi gün hiç bulantım olmuyordu çok rahat oluyordum erken diye ilaç fayda ediyor şuan 13 haftalığım 9 ve 10. Haftalarda ilaçta fayda etmiyordu hep kusuyordum şuranın tadını çıkart bence 😀