15 haftalık gebeyim. On saniye ancak baktı. Bebeği hiç incelemedi bana göstermedi. Cinsiyete bakabilir misin diye rica ettim erkeğe benziyor ama erken daha dedi. İnstagramda görüyorum bi doktor var 11 haftalıkken cinsiyeti söylüyor hemde yüzde yüz diyerek. Sizde yaşadınız mı? Sanırım özele gideceğim artık