İlk gebeliğimde gümüş kapak kullandım sadece. Her Emzirdikten sonra lansinoh krem sürüp gümüş kapağı takıyordum. Çok şükür hiç sıkıntı yaşamadım. Gümüşün yara iyileştirme özelliği de olduğundan yara da olmadı göğsüm. Şimdi yine hamileyim tekrar kullanacağım kapakları.