Tgbrk355 ben ilk gebeliğimde de yaşadım, bu gebeliğimde de yüksek çıktı. Çok yüksek değil ama doktor belli bir değerin altında olması gerekiyor dedi ve çok düşük dozda ilaç başlattı. İlk gebeliğimde doğumdan sonra da gidip baktırmıştım tsh değerime düşük çıkmıştı sadece hamilelikte yükseliyor yani sonra geçiyor.