Bebem karnımda toplanıyor toplandıkca canım acıyor ve kasılıyor gibi hissediyorum. Bebeğin kafası aşağı da yürürken bu sezeryan olurken kesilen yer (anlatabilmek için örnek verdim sezeryan olmadım hiç) aşırı acıyor kalkarken acıyor 2 gündür de mide bulantım var ve arada belim ağrıyor 34. Haftadayız rahim ağzı kısalığı var demişti doktor sizce doğum belirtisi olabilir mi bunlar!?