Kızlaaar 11.haftamda erkek dediler bugün 12.haftam hem doktor muayenesinde hemde 2li tarama testinde %98 kız dediler gerçekten şuan burda isimlerini hatırlamadığım cok insan var bastıra bastıra kız dediler inanın hem şok hemde cok mutluyum 2 oğlumdan sonra Rabbim bana bir kız evlat nasip etti inşaAllah bütün hamile bacılarım sağlıkla kucağımıza alalım inşaAllah buda kızımın ultrason fotosii 😂😂❤️❤️❤️
