sibelzybk 1 yaşında kızım var ve 10 haftalık hamile olduğumu öğrendim bu biraz da beni korkuttu doğum yaptığımda 2 yaşına yakın olucak sizin bebeklerinizin arasinda kaç yaş var
Leyladua sibelzybk siz yine iyisiniz, kızım 6 ayına girdi 2 aylık hamileyim yeni öğrendim durumu hala atlatamadım((
pala123- yagmurrrra Allah yardımcınız olsun bende ikinciye hamileyim çok korkuyorum siz nasıl hissediyorsunuz heyecan korku var mı
aogoya Leyladua ahahahahah benden beter biri varmış burda 😂😂😂😂 geçer kardeş geçer 😂😂😂 ben daha inanamıyorum bebeğim daha 9 aylık bile olmadı 6 haftalık hamileyim
guzelanne01_ sibelzybk kızım 13 yaşında oğlum 5 aylık Yine zor canım Sorumluluk sonuçta büyük yada küçük olması değişiklik göstermiyor Ben şuan mı iyi yada ikiside küçük olsamı daha iyi olurdu bilemiyorum inan
Askeryareni sibelzybk benimde oğlum var 1 yaş 17 aylık doğuma kadar aralarında 22 ay olucak inşallah 24 haftalık hamileyim 🤰🥰
ArelinAnnesi1 Benimde 22 aylık oğlum var şimdi 6 haftalık hamileyim benim bile acabalarım var erken mi diye 🥺
yagmurrrra pala123- önce çok korkuyordum şimdi bebişlerimi gördükçe korku gitti heyecan sardı tek istediğim sağlıkla gelmeleri
Melson20 Benimde kizim 1 yasinda (14 aylik) bende 9+6 haftalik hamileyim. Kizim 2 yasina 3 ay kala karnimdakine dogum yapicagim insAllah, cok heycanliyim bende hayirlisiyla gelirler insAllah 🥰
Sarkac sibelzybk zen dua et benim kizim 3 aylıkken kalmışım hamile spiral taktırcaktım. Düşün hamile olduğumu ögrendim o piskoloji daha kötüydü senn yine var aralarında üzülme canım rabbim kolaylığını versin
Kgndus sibelzybk bende sizin gibi kızım şuan 15 aylık 7 aylık hamileyim araları 2 yaşa yakın olacak biraz zor dönemler bizi bekliyor gibi ama hayırlısı böyleymiş