Kızlar bugün tam 19+2 günlüğüz ben 16. Haftadan itibaren bebeğimi hissetmeye başladım. Bugün çok sert sert atmaya başladı göbeğime bi baktım oynadığı dışardan görünüyo eşimle şaşırdık bayağı yani bu haftalarda çok erken değil mi derimin ince olmasından mı kaynaklanıyor böyle olan bilen var mı 😇