Ayseyucel Kafam iyice corba oldu.... 🤔 21+4 günlüksem ben simdi 5inci ayı bitirip 6ıncı aya başlamış mı oluyorum... 🙈 * birde finansmanım ama bu hormonlar benim bile aklımı benden aldı galiba.idrak doğru düşünme sıffır sıffır sıffır 😊🙈❤️
AlininAysesii Pelinizm Çok teşekkür ederim iyiyim, 14+5 oldu bugün benim fındığım 🧿 rahimde gıdıklanma kaşıntı gibi bi his var bugün anlam veremedim 🙄 sen nasılsın?
Pelinizm AlininAysesii Bizde 14+5iz ve dün akşamdan beri kısa süreli titreşim gibi bşy hissediyorum bende kasığımda 🙈🙈🙈
AlininAysesii Pelinizm Ya sanki huylanma gibi ürperti gibi bi şeyler hissediyorum ben de bi kaç gündür, bebek mi bilemedim 🙈🙈🙈
Pelinizm AlininAysesii Bende aynı işte sanırım bebek hareketlerini artık hissediyoruz yavaş yavaş 🙈🙈🙈gaz falan değil bu eminim 🙈
AlininAysesii Pelinizm Geçen bi ara balık kayması gibi bi şey hissettim ben, ardından bi ses “guluuk” 😂😂😂 çok da emin olamıyorum gaz mı değil mi 🙈🙈