Lugesyaa İstanbul Türkiye hastanesine gidiyorum muayeneye doğum fiyatı artmış 20 bin lira falan tutuyo hep orda muayene oldum son dakka doğum zamanı devlettemi doğum yapsam diye düşünüyorum ama nereye gidicem neolcak nasıl olur bilmiyorum böyle yapan varmı
umrumdadegil Lugesyaa devlete daha önce muayene olmadıysanız sizi kabul etmezler kaç haftalık oldunuz bilmiyorum ama bir an önce gidip orada başlamanız gerekiyor
KuzeyinAnnesi10 Lugesyaa direk muayneye niye devlete gitmiyorsun eşim görsün diye 2 3 defa özele gittim ama devlet de takipliyim canım hem ilgililer ve detaylı tahlillerim de surkeli bakılıyor daha iyi.
Boncukk123 Lugesyaa merak ediyorum canım bende bekliyim daha cok devlette kontrollere gidip doğumu özel de yapmak daha cok istiyorum ama acaba kabul eder mi hastane onu bilemiyorum bilgisi olan varsa paylaşır
tugcesakzci Lugesyaa yapabilirsiniz fakat öncesinde Bi devlet hastanesine gidip kayıt açtırmanız lazım. Artık devlet hastaneleri de kabul etmeyebiliyor kaydı olmayan gebeyi. Haftanız çok geç değilse mutlaka Bi devlet hastanesi takibine de girin.
Boncukk123 KuzeyinAnnesi10 Sakarya da yaşıyorum canım her hastane her doktor malesef ilgili bilgili olmuyor
tugcesakzci Boncukk123 sizinde doğum yapmak istediğiniz hastaneye gidip Bi takip açtırmanız lazım. Doğum başladığı zaman kabul etmezler çünkü gebeliğinizle alakalı bir şey bilmiyorlar riske atmazlar o yüzden
Boncukk123 tugcesakzci haklısın tesekkur ederim daha hiçbir şey kafamda oturmadı ki bir defa bana yakın hastaneye gittim kadın doğuma kadın yabancı dedıgımden hicbsey anlaşılmıyor ilgisini de beğenmedim 2.ye Arastırma hastanesıne aldım Prof iyi ilgilenir bilgilidir diye asistan bırakmış yerine erkekti iyi ilgilendi sorularımı yanıtladı guzel 3.ye aynı doktora aldım aynı kısıdır diye baska bir asistan bırakmış yerine suratsız ilgisiz tripli bseydi bilgi vermedi ultrason vermedi kalp atışı duymadım bebeğimi göstermedi kafam allak bullak oldu özel hastaneler cok masraflı bunun da farkındayım devletten de insanlık görmüyorum şaştım kaldım napcagımı
Minigiim-vebenn52 Normal doğumsa devlet kabul etmek zorunda diye biliyorum ani acil bi an olduğu icin
Karanfill Lugesyaa ilk gebeliğimde o şekilde yapmıştım. Özelde kontrollere gidip devlette doğum yaptım. Çünkü ozeldeki doktorum sezeryana yönlendiriyordu sürekli. 38. Haftaya kadar özele gittim. 38 den sonra kendi sancılarımin gelmesini bekledim. 40. Haftada da devlette normal doğum yaptım. İyi ki de öyle yapmışım.
berolsahin Lugesyaa 35. Haftamdayım. Ben de aynı şekilde yaptım. Ama geçen hafta devlet hastanesine kontrole gittim. Hem ilgililer öi diye görmek adına hem hastaneyi görmek istedim. Doktorundan da memnun kalıp orda doğum yapmaya karar verdim. Sen de bir kontrole gitmelisin.
Boncukk123 berolsahin canım doktordan memnun kalsan bile sezaryen değilsen eger doğuma doktorun girmiyor ki ebeler giriyor
Prensesinibekleyenanne Lugesyaa ben ilk gebeliğimde 26. Haftama kadar özele gittim sonrasında fiyatlar artınca devlete başladım . Devlette kesinlikle kaydınız olması lazım ben doğuma gittiğimde 26 . Haftaya kadar olan ultrason kağıtlarını istemişlerdi sistemde birşey görmedikleri için . Ümraniye eğitim size uzak olmasaydı kesinlikle önerirdim doğum için
tugcesakzci Boncukk123 devlet ve araştırma hastanelerinde genelde hep asistanlar duruyor ama hocaların kendisi durmuyor maalesef ben devlete de gidiyorum şehir hastanesine perinatolojiye gittiğim için doktor hep oluyor riskli gebelik olduğundan. Daha çok vaktin varsa hastanelerin doğum paketlerine bak derim ben temmuz ayında doğum paketi aldım 12 bin tlye şubatta doğumum var özeldeki herşeyim karşılanıyor para ödemiyorum hiç bir zaman. Bi araştır derim
Boncukk123 tugcesakzci özel saglık sigortasına başvuru yaptım canım hamilelikten önce başlanması gerekiyormuş iki uç tane özel hastane var onlar da özel saglık sigortası kapsamında çalışıyormuş sürekli de zam geldıgı için sanırım kabul etmiyorlar
tugcesakzci Boncukk123 benim ki sağlık sigortası değil de direkt hastanenin kendi hazırladığı doğum paketi sigortalar hep hamilelikten önce istiyor evet