Merhaba arkadaşlar, hamileliğin 12.haftasindayim.9.haftamda bı kanama durumu olmuştu doktor kendimi yormamami söyledi.dusuk riski icin ilaç kullanıyorum.aşırı yorgunum günlük işleri bırak kolum kalkmıyor bu brni çok bunalttı😮💨 geceleri uyuyamıyorum gündüz de bu sefer hep uyukluyorum bu normal mi herkeste böyle mi ? Yoksa benle alakalı mıdır 😮💨