Ymr06 Merhabalar hanımlar , Instagram’dan isimli hastane çıkışı yaptırıp memnun kaldığınız sayfa var mı.Resmini de atabilir misiniz? 🤗🤗
KuzeyinAnnesi10 Ymr06 kokostokalar da yaptırdım canım ordan bakabilirsin resmi yok malesef çekmedim valize koydum direk yıkayıp
umutunannesi2023 Ymr06 kokostokalar yaptirdimmmm melek hanim cok gili Fiyatlar zamlanmis biraz ama ne ucuzkii artk 😀 ben haziranda 800 liraya yaptirdim 10 lu
EbruBoluKaya Seymanur60 650 civarı diye hatırlıyorum. Tulumunu 3-6 ay yaptırdım büyük olmasını istediğim için ekstradan da tuluma çift taraflı isim baskısı yaptırdım
Ymr06 Aysezeyno bu sayfayı da takip ediyorum fiyatlarda çoğu sayfadan uygun bir burdan birde öbür sayfadan alabilirim teşekkür ederim,gayet güzel gözüküyor güle güle kullanın 🤩🤗