Buseksr benim lekelenmem vardı o yüzden 37 de bakıldı aslında 38 di sizin daha var zamanınız evet jel sürülüyor rahat oluyor o anlamda kendinizi kasmayın rahat olun zaten gerçekten hızlı süren bir işlem acı meselesi de benim çatım çok dar ailede de öyle dürüst olmak gerekirse acı hissettim ama dediğim gibi saniyelik muayeneden sonra kalktığımda hiçbişey yoktu öyle diyim kendinizi asla korkutmayın şöyle düşün bebişiniz için sağlığınız için bakılması gerekiyor mecbursunuz o yüzden ne kadar rahat olursanız o kadar rahat geçer🙏🏻💕