Cceylann01 Kızlar detaylı cektirdiktwn ne zaman sonra kendi doktorunuza muane olmaya gittiniz yine 1 ay felan beklediniz mi yoksa bor sonraki hafta kontrole gittiniz mi
Mervikk Cceylann01 bana kendi doktorum 1 ay sonra gel demişti bende öyle yapıyorum. Çok şükür detaylıda bi sıkıntı çıkmadı o yüzden bekliyorum yoksa hemen giderdim tabi sende öyle yapabilirsin. Bir ay olmasada 15-20 gün en azından bekle
Boncukk123 Garigun peki o doktora göstermek istemiyorsam ne yapmam lazım canım biliyor musun doktordan memnun kalmadım detaylı icin 1.5 ay sonraya randevu aldım detaylıdan sonra kendi doktorum sart mı
Cceylann01 umrumdadegil gecen hafta bugün cekildim detaylıyi kendi doktoruma henüz gitmedim detaylida ense kalınlığı sınırda dedi birde bağırsağında parlaklik varmis bende o yüzden biraz daha bekliyeyim dedim
umrumdadegil Cceylann01 bence git bir an önce benimkinde de kalpte parlaklık çıktı beni çocuk kardiyolojisine yönlendirdi
umrumdadegil Cceylann01 özelde çok pahalıydı hemen gidemedim o yüzden devlete kayıt açtırdım yeni bulabildim gidicem bu hafta fetal eko yaptıracağım
Cceylann01 umrumdadegil bana dr bagirsak parlaklığı icin gebeliğin ilk zamanlari kanaman olmussa yada kesede kanama varsa omdanda olabilir zamanla gecedebilir dedi ense kalınlığı icim ise genetikte olanilir dedi
Cceylann01 umrumdadegil kanama olmadi kesede 2 yerde kanama alani oluşmuştu progestan hatta 1 hafya kullanmıştım
Cceylann01 umrumdadegil ins canim evet ya ihtimal bile insanin kafasini yoruyor ama genetik diy3 düşünüyorum çünkü eşiminde ensesi kalin
Tazeanne68 Cceylann01 haftaya girecem hemen sonucu alınca gelebilirsin sonra diğer randevuyu oluştururiz dedi bana