Hafif çok hafif adet ağrısı gibi ağrım oldu bide benden sıvı bişey geldiyini hiss etdim tualete gidince çok hafif pembe bi kan geldiyini gördüm ama kan deyildi adet kanı hiç değildi sonra ise kahverengine dönüştü çok az bi leke sizce yerleşme kanamasımı☹️