Kitapkolik660_ Ay bu erkekler neden milliyetçi isimlerine bayılırlar bilmem benim eşimde Gökçe ve Gökçen çok istedi. 🙊 Oğlumun adını o koydu Göktuğ dedim eve bitane yeter iki isim olayını sevmiyorum sevsem belki onun benim istediğimi koyabilirdik siz seviyorsanız öle yapabilirsiniz 😊 biz şükür Lina’ya karar verdik. Darısı size diyelim 🙏🌸